FAQ Najczęściej Zadawane Pytania

Oczywiście, w karcie produktu (konfigurator) znajdziesz opcję kadrowania, a także zmiany koloru zdjęcia. Aby wprowadzić więcej zmian, prosimy o ich dokładnie opisanie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu nasi graficy skontaktują się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.
Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na naszej stronie odpowiedzi na nurtujące Cię pytanie lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady naszego konsultanta, zadzwoń tel. 509 760 345, lub napisz biuro@kamedia.pl.
Kolory zdjęcia na stronie kamedia.pl mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawien Twojego monitora.
Jeśli przy przygotowaniu zdjęć do wydruku okaże się, że zdjęcie się zniekształca ponieważ zostały zachwiane jego proporcje po wpływem rozmiaru wydruku , który określiłeś, nasz grafik skontaktuje się z Tobą i skonsultuje czy należy nieznacznie zmienić wielkość wydruku czy wykadrować zdjęcie, tak aby proporcje zostały zachowane. Propozycje wykadrowania otrzymasz do akceptacji drogą mailową, nigdy nie decydujemy o tym sami.
Oczywiście, wystarczy zapisać się do naszego Newslettera.
Zazwyczaj drukujemy i wysyłamy przesyłki w terminie do 3 dni roboczych od momentu akceptacji przesłanego przez nas podglądu, najczęściej jednak to 2 dni robocze ;-)
Każdy przypadek rozpatrujemy indywidualnie, po otrzymaniu zapytania sprawdzamy czy wybrane zdjęcie jest odpowiednie do takiej realizacji. W większości przypadków nie ma problemu z realizacją, gdyby jednak z jakichś powodów wybrany wzór nie nadawał się do realizacji - poinformujemy o tym mailem lub telefonicznie.
Wszystkie zakupione fototapety są rolowane oraz pakowane w specjalne tekturowe tuby lub karton, który chroni je przed zniszczeniem podczas transportu. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Przy odbiorze przesyłki należy sprawdzić stan opakowania, jeżeli opakowanie byłoby uszkodzone należy poprosić kuriera o sporządzenie protokołu zniszczenia, który będzie podstawą reklamacji.
Tak. Stawka za wysyłkę jest indywidualnie omawiana, gdyż zależy od rejonu, typu wysyłki oraz wagi. Nie wysyłamy za granicę za pobraniem, jedyna akceptowana forma płatności przedpłata na konto.

W góre